oma kesäkuntoon-ohjelmani


Päätin aloittaa oman kunto-ohjelman. Tai oikeammin olin kyllä päättänyt aloittaa sen jo viime syksynä jolloin aloin kävelemään pari kolme kertaa viikossa puolesta tunnista reiluun tuntiin kerrallaan.


Mutta sitten se jostain syystä vain jäi. Ja kun meikäläisen geeneihin on jäänyt sieltä kivikaudelta arvatenkin jonkun esi-isäni perintönä se, että painoa syksyllä alkaa kertymään vararavintona vyötärön ympärille vähintään se viisi ylimääräistä kiloa, niin nyt oli aika ryhtyä tuumasta toimeen ja tehdä asialle jo jotain!



Niinpä päätin tehdä sopimuksen itseni kanssa joka menee näin:

- painosta pois 12 kiloa (92 -> 79,99)

- aikaa 12 viikkoa (15.3. - 6.6.2021)

- kolme lihaskuntotreeniä viikossa (60 min)

- aerobista treeniä (1,5 - 3 h/vk) ja

- ruokavalion tarkennusta


Tulen tänne blogiini kirjoittamaan mitä tämä kuntoprojektini edistyy ja toivottavasti saat siitä myös vinkkejä joita voit hyödyntää omassa projhketissasi. Pyrin kirjoittamaan tänne vähintään viikoittain ja tänään se siis alkaa oheisen neljän ensimmäisen viikon suunnitelmani mukaan!






36 katselukertaa0 kommenttia